23
lip
Angażujący konkurs na facebooku? Da się zrobić!
Comments
Haulovely to marka, produkująca modne akcesoria spacerowe i gadżety dla zwierząt. Przed wprowadzeniem do sprzedaży nowego wzoru obroży, marka zgłosiła się do nas z prośbą o zorganizowanie konkursu na facebooku. Nie wiedziała jeszcze, że konkursy na facebooku, to coś, co uwielbiamy!
Konkurs na facebooku dotyczył wymyślenia nazw dla nowych produktów – to obroże o finezyjnych wzorach. Przygotowaliśmy angażującą treść zadania konkursowego połączoną z opisem produktu, który miał za zadanie nakierować odbiorców na właściwe tory 😉 Chyba się udało, bo marka w krótkim czasie zyskała świetne nazwy, a jeden z nowych wzorów wyprzedał się jeszcze przed oficjalną premierą! Yaayyyy!
Podsumowując: jak zrobić angażujący konkurs na facebooku? Wystarczy poprosić swoich odbiorców o pomoc i zapewnić im udział we współtworzeniu marki. postawić na autentyczny język i zamieścić czytelne zasady. W tym przypadku niewątpliwie pomógł też przepiękny produkt, o który warto było walczyć! ❤️