Jak „odczarować” nudny post na facebooka? Case study
Z pozoru nudna informacja o współpracy z ubezpieczycielem może być naszpikowana emocjami. Jak napisać post na facebooka, aby nie był monotonny i wyłącznie informacyjny? Jak połączyć z pozoru odległe światy dwóch marek, a tym samym trafić do dwóch różnych grup docelowych? Zobaczcie sami. Na przykładzie zlecenia dla naszego stałego Klienta podpowiadamy, jak napisać post na facebooka, który porusza najczulsze struny 😉
Pethelp – pierwszy w Polsce startup, oferujący pakiety weterynaryjne dla zwierząt domowych w lipcu 2021 r. rozpoczął współpracę z Nationale Nederlanden. Od tej pory każdy, kto ubezpieczył dom lub mieszkanie otrzymywał 15% rabatu na dowolny pakiet medyczny dla swojego zwierzaka. Jak napisać post na facebooku, który przekaże tę informację, a przy okazji poruszy, rozbudzi wyobraźnię i zaangażuje?
Przekazując tę informację w poście na fb postawiliśmy na język pełen emocji. Wspomnienie domu, podkreślenie jego znaczenia i potrzeby ochrony, odwołanie do czworonogów, które są szczególnie bliskie tej grupie docelowej… Wszystko to złożyło się na poruszający post, który mówi nam: każdy dom jest inny i dla każdego może mieć inne znaczenie, ale każdy z nich jest wyjątkowy i każdy warto chronić. W poście na fb staraliśmy się połączyć w jedno świat dwóch grup docelowych. Posłużyło nam do tego pojęcie bezpieczeństwa: bo bezpieczny dom to nie tylko ochrona na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. To również „zdrowe i zaopiekowane zwierzaki”. Na zakończenie zapraszamy na stronę Klienta: www.pethelp.pl
Szukasz pomysłu na inne angażujące treści na facebooku lub w innych mediach społecznościowych? Zobacz inne nasze case studies: https://advers.com.pl/blog/